.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توقف قیمت در بازار خودرو

در حالی که انتظار می رفت با قرار گرفتن در ماه پایانی بهار و نزدیک شدن به فصل تابستان بازار خودرو با افزایش تقاضا مواجه شده و قیمت خودرو در بازار آزاد رو به افزایش بگذارد گزارش خبرنگار ما حاکی از ثبات عمومی قیمت ها و تداوم رکود در بازار این محصولات است. به گفته فعالان بازار «هفته گذشته بازار خودرو ایام را با ثبات نسبی قیمت و رکود چشمگیر سپری کرد.» به گفته این افراد «اگر چه هر ساله در این ایام و با نزدیک شدن به تعطیلات تابستانی بازار خودرو با رونق چشمگیری روبه رو می شد اما امسال رکود همچنان مهمان ناخوانده بازار خودرو است و هنوز رونق مورد انتظار در این بازار مشاهده نمی شود.»

کاهش تقاضا در بازارخودروهای لوکس
حسین اردوخانی عضو هیات مدیره اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران با بیان اینکه «رکود فعلی بازار داخلی خودرو ناشی از رکود بازار جهانی این محصول است»، یادآور شد: «شرایط رکودی بازار خودرو در شش ماهه دوم سال گذشته و ادامه این روند در سال جاری کم سابقه بوده است.»
وی با اظهار امیدواری از اینکه بازار خودرو با شروع تابستان کمی رونق یابد، یادآور شد: «در حال حاضر وضعیت بازار فروش خودروهای وارداتی بدتر از بازار تولیدات داخلی است و تقاضا برای خودروهای لوکس کاهش یافته است.»
به گزارش ایسنا،وی خاطرنشان کرد: «سال گذشته در میان خودروهای وارداتی بازار هیوندای در شرایط بهتری قرار داشت چرا که محصولات هیوندای در سال گذشته بالاترین میزان تقاضا را به خود اختصاص داده بودند اما در سال جاری وضعیت فروش برای همه واردکنندگان سخت شده است.»

کاهش قیمت پژو 206
علی اکبری یکی از فعالان بازار خودرو در رابطه با وضعیت بازار خودرو پژو 206 گفت: «در هفته گذشته قیمت خودرو پژو 206 تیپ دو حدود 300 هزار تومان کاهش یافت و به بهایی حدود 13 میلیون و 400 هزار تومان معامله شد. همچنین تیپ شش این خودرو با قیمتی حدود 18 میلیون و 500 هزار تومان به فروش رسید. خودرو پژو 206 صندوقدار مدل V9 نیز به بهایی حدود 18 میلیون و 800 هزار تومان معامله شد. این خودرو در مدل های V8 و V20 به ترتیب به قیمت 16 میلیون و 300 هزار و 13 میلیون و 900 هزار تومان فروخته شد.»
وی با اشاره به کاهش 100 هزار تومانی قیمت خودرو پژو 405 ادامه داد: «در هفته گذشته این خودرو به بهای حدود 13 میلیون و 100 هزار تومان به فروش رسید. همچنین نوع گازسوز این خودرو به قیمتی بین 13 میلیون و 400 هزار تا 13 میلیون و 450 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.»
اکبری درباره قیمت انواع سمند نیز گفت: «در هفته گذشته قیمت خودرو سمند معمولی حدود 13 میلیون و 100 هزار تومان بود که نسبت به هفته ماقبل حدود 100 هزار تومان ارزان شد. همچنین سمند LX با قیمتی حدود 15 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد که این خودرو نیز افت 100 هزار تومانی قیمت را پشت سر گذاشت. نوع سورن این خودرو نیز به بهایی حدود 16 میلیون و 800 هزار تومان به فروش رسید.»

ریو ارزان شد
یکی دیگر از فعالان بازار خودرو درباره وضعیت بازار خودرو ریو گفت: «در بازار خودرو هفته قبل ریو کاهش 100 تومانی قیمت را تجربه کرد و به بهایی حدود 12 میلیون و 800 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت. همچنین خودرو روآ بنزینی به بهای هشت میلیون تومان به فروش رسید.»

ثبات قیمت پرشیا
یکی دیگر از فعالان بازار خودرو با اشاره به ثبات قیمت خودرو پژو پرشیا ELX به خبرنگار ما گفت: «در هفته گذشته قیمت خودرو پژو پرشیا ELX ثابت ماند و این خودرو به بهایی حدود 23 میلیون تومان به فروش رسید. همچنین خودرو پژو پرشیا معمولی به بهایی بین 17 میلیون و 400 هزار تا 17 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.»
وحید سعادت در رابطه با وضعیت بازار خودرو پراید اظهار داشت: «در هفته گذشته قیمت خودرو پراید 141 ثابت ماند و این خودرو به بهای هشت میلیون تومان به فروش رسید. همچنین خودرو پراید 132 بدون تغییر بها با قیمتی حدود هشت میلیون و 100 هزار تومان عرضه شد. خودرو پراید صبا بنزینی نیز به بهایی حدود هفت میلیون و 650 هزار تومان به فروش رسید که در مقایسه با هفته قبل کاهش 150 هزار تومانی قیمت را پشت سر گذاشت. همچنین نوع دوگانه سوز این خودرو با قیمت هشت میلیون و 400 هزار تومان معامله شد.»
وی همچنین با اشاره به ثبات قیمت خودرو ماکسیما در هفته گذشته گفت: «در هفته قبل این خودرو در مدل اتومات با قیمتی حدود 39 میلیون و 850 هزار تومان و در مدل دنده ای به بهای 35 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.»
وی درباره بازار خودرو تندر 90 اظهار داشت: «در هفته قبل بازار خودرو تندر 90 ثبات قیمت را پشت سر گذاشت و این خودرو در مدل های مختلف با قیمتی بین 10 میلیون و 600 هزار تا 14 میلیون و 200 هزار تومان عرضه شد.»
به گفته وی «در بازار هفته قبل قیمت خودرو زانتیا ثابت ماند و به بهایی حدود 27 میلیون و 300 هزار تومان معامله شد.»

بازار خودروهای وارداتی
در بازار خودروهای وارداتی در هفته قبل خودرو گراند ویتارا به بهایی حدود 36 میلیون تومان به فروش رسید.
به گزارش خبرنگار ما در هفته مورد بررسی خودرو مزدا 3 حدود32 میلیون و 200 هزار تومان قیمت گذاری شد. خودرو کرولا نیز به بهایی حدود 39 میلیون تومان به فروش رسید. همچنین خودرو پرادو در انواع مختلف با قیمت هایی از 61 تا 78 میلیون تومان معامله شد.
براساس این گزارش هفته قبل بهای خودرو سیتروئن C5 حدود 40 میلیون تومان بود. خودرو مورانو نیز حدود 64 میلیون تومان قیمت گذاری شد. همچنین قیمت خودرو فولکس گل با 200 هزار تومان افزایش به 17 میلیون و 500 هزار تومان رسید. خودرو MVM نیز به بهایی حدود هشت میلیون و 800 هزار تومان معامله شد. این گزارش می افزاید: هفته قبل خودرو رونیز به بهایی حدود
30 میلیون و500 هزار تومان فروخته شد. قیمت خودرو آزارا نیز حدود 51 میلیون و 500 هزار تومان بود. همچنین خودرو سوناتا با قیمتی حدود 41 میلیون و 800 هزار تومان معامله شد.
براساس این گزارش در هفته گذشته خودرو سانتافه به بهایی حدود 53 میلیون تومان به فروش رسید. همچنین خودرو ورنا دنده ای با قیمتی حدود 18 میلیون و 800 هزار تومان فروخته شد در حالی که بهای نوع اتوماتیک این خودرو حدود 21 میلیون تومان بود. بهای خودرو آوانته دنده ای و اتوماتیک نیز به ترتیب حدود 24 و 28 میلیون تومان بود و خودرو کمری GLX قیمتی حدود 48 میلیون و 500 هزار تومان داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.415 seconds.